NeoNet bjuder in press, analytiker och investerare till presentation av kvartalsrapport

NeoNet bjuder in till press-, analytiker- och investerarmöte fredagen den 26 oktober 2007 i samband med presentationen av bolagets delårsrapport för januari-september 2007. Rapporten är planerad att publiceras klockan 08.00 samma dag.

Tid: 12.00
Plats: Operaterassen, Karl den XII torg 4, Stockholm

Rapporten presenteras av NeoNets VD Simon Nathanson. Lunch serveras i samband med presentationen. Presentationen hålls på engelska.

Vänligen anmäl dig via www.financialhearings.com under Events/Attend a financial hearing, senast den 23 oktober 2007.

Ifall du inte har möjlighet att närvara personligen kan du följa presentationen via telefonkonferens på följande telefonnummer: (Sverige) 08-535 264 58 eller (England) +44 (0)207 806 1966. Kod: 1304814

Presentationen kommer också att direktsändas via www.neonet.biz, Investor Relations/Presentations. Presentationen kan dessutom nås via www.financialhearings.com, “NeoNet”.

Från och med den 26 oktober kommer presentationen att finnas tillgänglig på www.neonet.biz.