Nomineringskommitté för NeoNet AB inför bolagsstämma 2005

I enlighet med information lämnad i samband med kallelsen till NeoNets ordinarie bolagsstämma meddelas härmed de representanter, som under styrelseordförandens ledning, skall arbeta fram ett förslag till styrelse att föreläggas den ordinarie bolagsstämman för beslut. Representanter: Staffan Persson, styrelseordförande Hans Karlsson Peter Lindell Nomineringskommittén har för avsikt att i god tid före ordinarie bolagsstämma den 10 maj 2005 presentera ett förslag avseende val av styrelse. Aktieägare som önskar lämna förslag avseende representanter till NeoNets styrelse kan vända sig till NeoNets styrelseordförande. NEONET AB För mer information kontakta: Staffan Persson Styrelseordförande NeoNet AB Tel. 070-321 00 98 staffan.persson@itp-invest.se