Net Insight förstärker företagsledningen

Net Insight förstärker företagsledningen Birgitta Hedblom ny Human Resource Manager Nätverksbolaget Net Insight har anställt Birgitta Hedblom som Human Resource Manager och medlem av företagets ledningsgrupp. - För att möte det framtida behovet av högutbildade och välmotiverade medarbetare förstärker vi nu oss inom Human Resource området och är mycket glada över att ha kunnat knyta Birgitta Hedblom till oss och dra nytta av hennes breda erfarenhet, säger Bengt Olsson, VD på Net Insight. Birgitta Hedblom har tidigare arbetat i olika ledande befattningar inom Human Resources på Hewlett-Packard. Under senaste året har hon som egen företagare verkat som konsult inom området personalutveckling med ett antal ledande företag som kunder. För vidare information vänligen kontakta: Bengt Olsson, VD, tel: 08-685 04 00, e-post: bengt.olsson@netinsight.net Birgitta Hedblom, Human Resource Manager, tel: 08-685 04 00, e-post: birgitta.hedblom@netinsight.net Fakta om Net Insight Net Insight är ett nätverksföretag som utvecklar och marknadsför DTM-baserade lösningar (Dynamic synchronous Transfer Mode) för nätverksoperatörer i syfte att minska kostnader och bygga nätverk för framtiden med överlägsen prestanda och unik skalbarhet. Net Insights vision är att frigöra den fulla potentialen hos Internet och fiberoptik för att nätverksoperatörer ska kunna erbjuda fullständig interaktiv kommunikation. För mer information se www.netinsight.net. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/11/04/19991104BIT00290/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/11/04/19991104BIT00290/bit0002.pdf