Försäljningsrapport, juli 2002

Försäljningsrapport juli 2002 Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med juli 2001. Försäljningen ökade med 114 %. · Försäljningen uppgick till 23,7 (11,1) miljoner kronor, en ökning med 114 %. I föregående års försäljning ingår Belgien med 0,2 Mkr. · Sverige svarade för 15,7 (7,3) miljoner kronor, en ökning med 115 % och Tyskland för 8,0 (3,6) miljoner kronor, en ökning med 122 %. [REMOVED GRAPHICS] Borås den 22 augusti 2002 NetOnNet AB Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tel.033-488 499. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Försäljningsrapport augusti 2002 5 september, 2002 Delårsrapport för jan-sept 2002 24 oktober, 2002 Försäljningsrapport oktober 2002 6 november, 2002 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/22/20020822BIT00490/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/22/20020822BIT00490/wkr0002.pdf