Försäljningsrapport juli 2004

Försäljningsrapport juli 2004 Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med juli 2003. Försäljningen ökade med 106 %. · Försäljningen uppgick till 60,5 (29,4) miljoner kronor, en ökning med 106 %. · Sverige svarade för 45,7 (22,2) miljoner kronor, en ökning med 106 % och Tyskland för 14,8 (7,2) miljoner kronor, en ökning med 106 %. · Den rullande årsomsättningen uppgår till 878,8 (480,5) miljoner kronor, en ökning med 83 %. Borås den 5 augusti 2004 NetOnNet AB (publ) Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tfn 033-488 499. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Delårsrapport jan-juni 26 augusti 2004 Försäljningsrapport augusti 3 september 2004 Försäljningsrapport september 6 oktober 2004 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/05/20040804BIT20150/wkr0001.pdf Hela rapporten