Försäljningsrapport juni 2003

Försäljningsrapport juni 2003 Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med juni 2002. Försäljningen ökade med 3 %. · Försäljningen uppgick till 18,9 (18,3) miljoner kronor, en ökning med 3 %. · Sverige svarade för 13,2 (11,6) miljoner kronor, en ökning med 14 % och Tyskland för 5,7 (6,7) miljoner kronor, en minskning med 15 %. · Den rullande årsomsättningen uppgår till 474,8 (231,5) miljoner kronor, en ökning med 105 %. [REMOVED GRAPHICS] [REMOVED GRAPHICS] Ovanstående diagram visar årsomsättningstakt genom att de senaste 12 månaderna summerats. Den rullande årsomsättningen ligger på 474,8 miljoner kronor vilket är en ökning med 105 % sedan föregående år. Borås den 3 juli 2003 NetOnNet AB Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tfn 033-488 499. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Försäljningsrapport juli 5 augusti, 2003 Delårsrapport jan-juni 21 augusti, 2003 Försäljningsrapport augusti 4 september, 2003 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/03/20030703BIT00620/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/03/20030703BIT00620/wkr0002.pdf