Försäljningsrapport juni 2004

Försäljningsrapport juni 2004 Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med juni 2003. Försäljningen ökade med 193 %. · Försäljningen uppgick till 55,4 (18,9) miljoner kronor, en ökning med 193 %. · Sverige svarade för 41,1 (13,2) miljoner kronor, en ökning med 211 % och Tyskland för 14,3 (5,7) miljoner kronor, en ökning med 151 %. · Den rullande årsomsättningen uppgår till 847,9 (474,8) miljoner kronor, en ökning med 79 %. Borås den 6 juli 2004 NetOnNet AB (publ) Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tfn 033-488 499. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Försäljningsrapport juli 5 augusti 2004 Delårsrapport jan-juni 26 augusti 2004 Försäljningsrapport augusti 3 september 2004 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/06/20040706BIT20090/wkr0001.pdf Hela rapporten i pdf