Försäljningsrapport november 2004

Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med november 2003. Försäljningen ökade med 23%.

• Försäljningen uppgick till 111,4 (90,6) miljoner kronor, en ökning med 23%. • Sverige svarade för 72,1 (58,6) miljoner kronor, en ökning med 23,1% och Tyskland för 39,2 (32,0) miljoner kronor, en ökning med 22,6%. • Den rullande årsomsättningen uppgår till 971,5 (570,8) miljoner kronor, en ökning med 70 %. [REMOVED GRAPHICS] Ovanstående diagram visar årsomsättningstakt genom att de senaste 12 månaderna summerats. Den rullande årsomsättningen ligger på 971,5 miljoner kronor vilket är en ökning med 70% sedan föregående år. Borås den 3 december 2004 NetOnNet AB (publ) Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tfn 033-48 84 99. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Försäljningsrapport december 11 januari 2005 Försäljningsrapport januari 3 februari 2005 Bokslutskommuniké 24 februari 2005