Försäljningsrapport september 2005

Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med september 2004. Försäljningen ökade med 30,0 %. • Försäljningen uppgick till 99,7 (76,7) miljoner kronor, en ökning med 30,0 %. • Sverige svarade för 71,3 (58,5) miljoner kronor, en ökning med 21,9 % och Tyskland för 28,4 (18,2) miljoner kronor, en ökning med 56,0 %. • Den rullande tolvmånadersomsättningen uppgår till 1 205,0 (935,0) miljoner kronor, en ökning med 28,9 % jämfört med föregående år.

[GRAPH REMOVED] Ovanstående diagram visar årsomsättningstakt genom att de senaste 12 månaderna summerats. Den rullande tolvmånadersomsättningen uppgick till 1 205,0 miljoner kronor vilket är en ökning med 28,9 % sedan föregående år. Borås den 5 oktober 2005 NetOnNet AB (publ) Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tfn 0705 – 485 556. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Delårsrapport 3:e kvartalet 26 oktober 2005 Försäljningsrapport oktober 3 november 2005 Försäljningsrapport november 6 december 2005