Praktikertjänst Pensionsstiftelse ökar i NetOnNet

Praktikertjänst Pensionsstiftelse ökar i NetOnNet Roger Sandberg, Inköpsansvarig på NetOnNet har idag sålt 30 000 aktier i NetOnNet till en av huvudägarna, Praktikertjänst AB Pensionsstiftelse. Roger Sandberg har efter försäljningen kvar 226 000 st aktier i bolaget vilket motsvarar 3,9 %. Praktikertjänst AB Pensionsstiftelse har efter förvärvet 592 600 st aktier motsvarande 10,1 % av bolaget. För ytterligare information: Anders Halvarsson, VD, Tel: 0705-48 55 56, 033-488 499 NetOnNet (www.netonnet.se) är Europas första renodlade butik för hemelektronik på nätet. NetOnNet erbjuder TV, video, mobiltelefoner etc. från ledande märken som Sony, Philips, Centrum m.fl. Varorna levereras hem till privatpersoner och företag. Bolaget startade i mars 1999 och har sitt huvudkontor i handelsstaden Borås. Verksamhet startades i Tyskland i september 2000. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/31/20011031BIT01110/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/31/20011031BIT01110/bit0001.pdf