Succépremiär i sämre läge i Västerås!

Klockan sju på torsdagen slog portarna upp till NetOnNets nya Lagershop i Kopparlunden i Västerås. Många kunder var på plats för att komma åt de bästa fynden.

Premiären för NetOnNets nya Lagershop i Västerås har föregåtts av en reklamkampanj under devisen; Sämre lägen, bättre priser. Lagershopen är placerad utmed E18 i Kopparlunden där man ligger lite udda placerad i något sämre läge i förhållande till var man normalt hittar stora hemelektronikbutiker men vilket också leder till lägre priser för kunderna. – Trots att vi har valt att öppna Lagershopen i ett något mer externt område så hittar kunderna hit. Vi är både glada och stolta att vi än en gång lyckats skapa en riktig succépremiär, säger Anders Halvarsson, VD på NetOnNet. Besökarna var mycket positiva till det annorlunda konceptet med lägre priser och imponerades av det breda sortimentet i Lagershopen på 4 500 kvm. Under öppningshelgen kommer det att bl.a. bjudas på gratis korv, kaffe, dricka, ansiktsmålning för alla barn och mängder av premiärerbjudanden. Konceptet skiljer sig från traditionella butiker inom hemelektronikbranschen genom ett bredare sortiment och mer självservice vilket ger betydligt lägre priser än hos övriga stormarknadskedjor. Kunderna söker upp produkterna via datorstationer och hämtar dem sedan själva direkt från lagerhyllorna.