Netto öppnar i Södertälje

Nettos satsning mot att bli Sveriges nya närbutik fortsätter. På torsdag den 26 april öppnar Netto en ny butik i Södertälje. Butiken är placerad på Klockarvägen 98 och blir den första i Södertälje och den hundrafyrtiosjunde totalt i Sverige. Hos Netto möts kunderna av extra låga priser på utvalda matvaror och specialvaror. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Cision http://www.cisionwire.se http://www.cisionwire.se/netto/r//netto-oppnar-i-sodertalje,c9271895 Följande filer finns att ladda ned: https://mb.cision.com/Main/3194/9271895/21630.pdf

Om oss

Nettos affärsidé är att sälja kända matvaror till ett fast lågt pris. Netto har 151 butiker i Sverige samt fler än 1 100 butiker i Europa.

• Netto Marknad Sverige AB
    311 94 FALKENBERG Besöksadress: Blackebergsvägen 14, Falkenberg