NeuroVive: Webbhearing med NeuroVives VD Mikael Brönnegård

Torsdagen den 26 april 2012 kl. 10.00 kommer Mikael Brönnegård, VD i NeuroVive Pharmaceutical AB (publ), att finnas tillgänglig för frågor via den webbhearing som arrangeras på AktieTorgets webbplats.

Alla är välkomna att delta i diskussionen och har möjlighet att ställa frågor både i förhand och under hearingen. Information återfinns på www.aktietorget.se.

Teckningstiden i pågående företrädesemission pågår fram till och med den 4 maj 2012. Prospekt, folder och anmälningssedel för teckning utan stöd av teckningsrätter finns att tillgå på bolagets och AktieTorgets respektive hemsida (www.neurovive.se och www.aktietorget.se).

Telefon: 046-288 01 10, 070-299 62 64
E-post: mikael.bronnegard@neurovive.se
Hemsida: www.neurovive.sewww.neurovive.com
Postadress: Biomedical Center, BMC D10, 221 84 Lund