Investerar i Internetbolaget Fastout AB

New Equity Venture International AB har per 2015-09-16 genom dotterbolaget N. Venture 2 AB genomfört ett förvärv av Internetbolaget Fastout AB (556175-1809). Betalning har skett med aktier i N. Venture 2 AB, till ett pris om 0,05 SEK per aktie. NEVI har efter investeringen minskat sitt ägande i dotterbolaget med 86 % och äger efter investeringen 14 % av röster och kapital.

Kort om Fastout:

Fastout AB utvecklar tjänster inom Virtual Reality och interaktiva vyer, såsom 360 graders videos och bilder. Fastout har idag drygt 60 återkommande kunder genom abonnemangstjänster.Bolaget arbetar med kunder såsom: Hitta.se, Blocket.se, Notar m.fl.

För mer info:
Hemsida:
www.fastout.com
E-post: info@fastout.se
Telefon: +46 70-778 47 11

För mer information kontakta:
VD - Thomas Jansson

Taggar: