NEVI:s nya techbolag COOPY ingår avtal med Sveriges största matblogg

Stockholm 2017-05-03

New Equity Ventures nystartade techbolag COOPY (ägande 47,62 % kapital) som bildades i mars 2017 vars affärside är att administrera och automatisera  e-commerce system har ingått sitt första avtal.

Avtalet som ingåtts är med Sveriges största matblogg, med varumärket www.jennysmatblogg.nu och är ett viktigt steg i utvecklingen för COOPY. COOPY kommer i och med avtalet att leverera och administrera sitt första e-commerce system i enlighet med Bolagets affärsplan.

COOPY har som mål att generera intäkter från kvartal två 2017 och storleken på intäkterna basera på försäljningsvolymen. Vidare har COOPY som mål att generera neutralt kassaflöde samt uppnå break-even från fjärde kvartalet 2017. COOPY har som mål att ingå ytterligare fem likartade avtal under kvartal två - tre 2017.