Nya aktier registrerade hos Bolagsverket

Bolagsverket har idag 2015-10-15 registrerat de nya aktierna i NEVI. Efter registrering har bolaget ett aktiekapital på 2 910 900 kronor och det totala antalet aktier är 2 910 900 stycken fördelar på 266 666 av serie A och 2 644 234 av serie B.

För mer information kontakta Bolaget på:

NEVI har som affärsidé att investera i Bolag, såväl noterade som onoterade. Investeringar sker inom ett brett spektrum. Bolaget har som strategi att investera genom nybildade dotterbolag och betala med en kombination av kontanter och nyemitterade aktier i respektive dotterbolag. Målet är de Bolag NEVI investerar i ska noteras inom tolv månader. NEVI har som mål att vara delaktiga i målbolagens affärs- och strategiutveckling.

Taggar: