New Wave Group AB anställer landschef i det danska dotterbolaget

New Wave Group AB anställer landschef i det danska dotterbolaget Peter Engberg tillträder som landschef 2000-04-03, i New Waves Group AB:s dotterbolag New Wave Danmark A.S. Peter Engberg, kommer närmast ifrån United Distillers & Vintners Denmark A/S där han varit Brand Strategy Manager. Peter Engberg har en lång och gedigen erfarenhet av varumärkesuppbyggnad och marknadsföring och kommer även att ingå i marknadsrådet för Clique och New Waves internationella expansion. För ytterligare information kontakta; Torsten Jansson, VD, 0708-99 80 50, 033-22 58 55 Borås den 17 mars 2000 New Wave Group AB (publ) Torsten Jansson Verkställande Direktör ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/17/20000317BIT00630/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/17/20000317BIT00630/bit0002.pdf