• Nickelodeon/

Wrestlingstjärnan John Cena programledare för barnens stora gala: Nickelodeons Kids’ Choice Awards 2017

Wrestlingstjärnan och programledaren John Cena leder Nickelodeons Kids’ Choice Awards 2017, barnens egen prisutdelning och en av världens största TV-sända galor för barn. Nickelodeons Kids’ Choice Awards hyllar årligen barnens favoriter inom TV, musik, popkultur, animation och mer.

Nu står det klart att wrestlingstjärnan, skådespelaren och programledaren John Cena ska leda Nickelodeons Kids’ Choice Awards 2017, som sänds på Nickelodeon söndagen den 12 mars. Kids Choice Awards är galan där barnens röster räknas och där de största stjärnorna blir täckta med grönt slime. Nickelodeons Kids’ Choice Awards 2017 kommer att hylla barnens favoriter inom TV, musik, popkultur, animation och mer. Galan kommer att bjuda på stunttricks och överraskningar och visas på Nickelodeons kanaler i över 180 länder. Prisutdelare, kategorier och andra nyheter kring Kids’ Choice Awards kommer att presenteras under de kommande veckorna.

Nickelodeons Kids’ Choice Awards är den största festen för barn och jag är så exalterad och hedrad över att få leda galan i år. Jag har många överraskningar på gång så bring on the slime! säger Cena.

Det här är första gången Cena håller i den globala showen, men han är redan ett välkänt namn världen över  bland Nickelodeonfamiljen. Han har tidigare varit programledare för Australiens Kids’ Choice Awards 2008 och blev slajmad i Storbritanniens första Kid’s Chocie Awards.

Klicka HÄR för att läsa mer on John Cena.

– John Cenas energi och sprudlande personlighet kommer att bidra med spänning, humor och skoj till årets Kids’ Choice Awards. Han har barnasinnet kvar och vi kan knappt vänta tills barn världen över får se showen från första parkett, säger Shelly Sumpter Gillyard, Senior Vice President, producent för galan.

Foton och videor från Nickelodeons Kids’ Choice Awards 2017  finns på Nickpress.com.

Galan kommer att sändas på Nickelodeon den 12 mars klockan 17.15.

Om Kids’ Choice Awards:
De internationella sponsorerna för årets gala är Heelys och Smurfarna: Den försvunna byn. Nickelodeons Kids’ Choice Awards 2017 produceras av Nickelodeon Productions. Elizabeth Kelly, Michael Dempsey, Shelly Sumpter Gillyard och Jay Schmalholz är exekutiva producenter.