Rapport för tredje kvartalet 2003

RAPPORT FÖR TREDJE KVARTALET 2003 * Omsättningen för tredje kvartalet uppgick till 58,0 MSEK (71,9) och för nio månader till 194,5 MSEK (238,3). * Resultat efter skatt för tredje kvartalet uppgick till -6,5 MSEK (3,3) och för nio månader till -8,2 MSEK (7,3). * Resultat per aktie uppgick till -3,11 kronor per aktie (2,77) för årets första nio månader. För mer information, kontakta: Claes-Göran Nilsson, Verkställande direktör (Tel 033-700 88 88, Mobiltel 0705-92 61 45) e-mail:claes-goran.nilsson@nilorn.com ALLMÄNT OM NILÖRNGRUPPENS VERKSAMHET Nilörngruppen designar, tillverkar och marknadsför etiketter och etikettkoncept till mode- och konfektionsindustrin. Nilörngruppen är Europas största etikettillverkare. Koncernen bedriver verksamhet i Sverige, Danmark, Storbritannien, Tyskland, Schweiz, Belgien, Frankrike, Portugal och Hongkong. Intressebolag finns i Indien. Målsättningen är att vara marknadsledande på de marknader där koncernen är representerad. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/06/20031106BIT00060/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/06/20031106BIT00060/wkr0002.pdf Hela rapporten