Investerar-, analytiker- och mediamöte i samband med Nolatos bokslutskommuniké

Nolatos bokslutskommuniké för 2012 publiceras tisdag den 5 februari klockan 14.30.

Investerare, analytiker och media hälsas välkomna till en presentation i Stockholm onsdag den 6 februari klockan 08.30, där koncernchef Hans Porat och finansdirektör Per-Ola ­Holmström kommenterar rapporten.

Plats: Nordstjernanhuset, Stureplan 3, 2 tr.

Anmälan görs senast kl 16 tisdagen den 5 februari till Eija Lindberg Pääkkö, telefon 0431-442208 eller mail eija.lindberg@nolato.se.

Välkommen!

Nolato är en högteknologisk utvecklare och tillverkare av polymera produkter och system till ledande kunder inom bland annat medicinteknik, telekom, hygien, fordon och andra utvalda industrisegment. Nolatoaktien är noterad på NASDAQ OMX Nordic i segmentet Stockholm Mid Cap och ingår i sektorn Industrials. www.nolato.se