Investerar-, analytiker- och mediamöte i samband med Nolatos delårsrapport

Nolatos rapport för tre månader 2013 publiceras torsdag den 25 april klockan 13.30.

Investerare, analytiker och media hälsas välkomna till en presentation i Stockholm fredag den 26 april klockan 08.30, där koncernchef Hans Porat och finansdirektör Per-Ola ­Holmström kommenterar rapporten.

Plats: Nordstjernanhuset, Stureplan 3, 2 tr.

Anmälan görs senast kl 18 torsdagen den 25 april till Eija Lindberg Pääkkö, telefon 0431-442208 eller mail eija.lindberg@nolato.se. Välkommen!

------------------------------
Eija Lindberg Pääkkö 0431 442208

Nolato är en högteknologisk utvecklare och tillverkare av polymera produkter och system till ledande kunder inom bland annat medicinteknik, telekom, hygien, fordon och andra utvalda industrisegment. Nolatoaktien är noterad på NASDAQ OMX Nordic i segmentet Stockholm Mid Cap och ingår i sektorn Industrials. www.nolato.se