Investerar- och mediamöte i samband med Nolatos delårsrapport

Nolatos rapport för första kvartalet 2012 publiceras den 24 april kl 14.30.

Investerare och media hälsas välkomna till en presentation i Stockholm den 25 april klockan 08.30, där koncernchef Hans Porat och finansdirektör Per-Ola Holmström kommenterar rapporten.

Plats: Nordstjernanhuset, Stureplan 3, 2 tr.

Anmälan görs senast kl 16 tisdagen den 24 april till Eija Lindberg Pääkkö, telefon 0431-442208 eller mail eija.lindberg@nolato.se.

Välkommen!

Nolato är en högteknologisk utvecklare och tillverkare av polymera produktsystem till ledande kunder inom bland annat medicinteknik, telekom, hygien, fordon och andra utvalda industrisegment. Nolatoaktien är noterad på NASDAQ OMX Nordic i segmentet Stockholm Mid Cap och ingår i sektorn Industrials. www.nolato.se