Telefonkonferens 19 juli kl 15.30 om Nolatos delårsrapport

Nolatos delårsrapport för första halvåret 2013 publiceras fredag den 19 juli kl 15.00.

Vid en telefonkonferens kl 15.30 samma dag kommenterar koncernchef Hans Porat och finansdirektör Per-Ola Holmström rapporten.

Telefonnummer för deltagande i telefonkonferensen är 08 301790 och koden 389917.

Presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt strax före telefon­konferensen på www.nolato.se/ir.

Välkommen!

För ytterligare information om telefonkonferensen kontakta: Eija Lindberg, 0431 442208

Nolato är en högteknologisk utvecklare och tillverkare av polymera produkter och produktsystem till ledande kunder inom bland annat medicinteknik, telekom, hygien, fordon och andra utvalda industri­segment. Nolatoaktien är noterad på Mid Cap-listan vid NASDAQ OMX Stockholm, där den ingår i sektorn Industrials. www.nolato.se