Telefonkonferens 24 april kl 14.30 om delårsrapporten

Nolatos delårsrapport för första kvartalet 2012 publiceras den 24 april kl 14.00. (Obs ny tid!)

Vid en telefonkonferens kl 14.30 samma dag kommenterar koncernchef Hans Porat och finansdirektör Per-Ola Holmström rapporten.

Telefonnummer för deltagande i är 08 301790 och koden 389917.

Presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt strax före telefonkonferensen på Nolatos hemsida www.nolato.se/ir

Nolato är en högteknologisk utvecklare och tillverkare av polymera produktsystem till ledande kunder inom bland annat medicinteknik, telekom, hygien, fordon och andra utvalda industrisegment. Nolatoaktien är noterad på NASDAQ OMX Nordic i segmentet Stockholm Mid Cap och ingår i sektorn Industrials. www.nolato.se