Telefonkonferens kl 10.00 med anledning av dagens förvärv

Med anledning av förvärvet av det brittiska företaget Cope Allman Jaycare inbjuder Nolato till en telefonkonferens idag onsdag 11 april klockan 10.00, där koncernchef Hans Porat och finansdirektör Per-Ola ­Holmström kommenterar förvärvet.

Telefonnummer för deltagande i telefonkonferensen är 08 30 17 90 och koden 38 99 17.

Presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt strax före telefon­konferensen på Nolatos hemsida www.nolato.se/ir.

Välkommen!

För ytterligare information om telefonkonferensen kontakta:
Eija Lindberg, 0431 442208

Nolato är en högteknologisk utvecklare och tillverkare av polymera produktsystem till ledande kunder inom bland annat medicinteknik, telekom, hygien, fordon och andra utvalda industri­segment. Nolatoaktien är noterad på Nasdaq OMX Nordic i segmentet Stockholm Mid Cap och ingår i sektorn Industrials. www.nolato.se