Ändrat datum i den Finansiella kalendern – Nordic Flanges Group AB (publ.)

Styrelsen för Nordic Flanges Group AB (publ) har beslutat ändra datum för Delårsrapport Q2, 2018:

-       Delårsrapport Q2, 2018 publiceras den 22 augusti 2018

Om bolaget:

Nordic Flanges Group är den ledande leverantören av industriflänsar i Norden. Vår affärsidé är att med marknadens bästa kundservice leverera flänslösningar i rostfritt, aluminium och stål. För att uppfylla våra kunders höga krav på effektivitet, flexibilitet och kvalitet är vårt erbjudande baserat på både egenproducerade och handlade produkter med kundanpassade logistiklösningar. Koncernen kombinerar i Sverige och Finland egen tillverkning och utveckling med handels- och agenturverksamhet inom utvalda teknikorienterade industrisegment.

nordicflanges.com

Informationen lämnades för offentliggörande den 1 juni 2018, kl 13:00

Nordic Flanges Group AB (publ.) (ISIN SE0001994658) handlas sedan 2007 på Nasdaq First North, Stockholm. Vår certified advisor är Avanza bank.