CEO förvärvar aktier i Nordic Flanges Group AB (publ.)

NORDIC FLANGES GROUP (publ.)

Org.nr 556674-1749

Stockholm den 22 januari 2019 klockan 13:05

Den 21 januari 2019 förvärvade verkställande direktör Frederik von Sterneck 371.912 aktier, motsvarande 0,7% av aktiekapitalet, i Nordic Flanges Group AB (publ.).
VD och koncernchef

Informationen lämnades för offentliggörande den 22 januari 2019, klockan 13:05 Nordic Flanges Group AB (publ.) (ISIN SE0001994658) handlas sedan 2007 på Nasdaq First North, Stockholm. Vår certified advisor är Mangold Fondkommission AB – tfn. 08-503 015 50 – CA@mangold.se

CEO Nordic Flanges Group
E-Post: ​frederik.vonsterneck@nordicflanges.com

Om bolaget

Nordic Flanges Group är den ledande leverantören av industriflänsar i Norden. Vår affärsidé är att med marknadens bästa kundservice leverera flänslösningar i rostfritt, aluminium och stål. För att uppfylla våra kunders höga krav på effektivitet, flexibilitet och kvalitet är vårt erbjudande baserat på både egenproducerade och handlade produkter med kundanpassade logistiklösningar. Koncernen kombinerar i Sverige och Finland egen tillverkning och utveckling med handels- och agenturverksamhet inom utvalda teknikorienterade industrisegment.