Ny Styrelseordförande för Nordic Flanges Group AB

I samband med att tidigare styrelseordförande Lotta Stalin går in som VD för Nordic Flanges Group tar Christian Perez över ordförandeposten. Christian Perez ingår idag i bolagets styrelse och är bolagets störste ägare.

Lotta Stalin kommer som bolagets VD fortsatt ingå i bolagets styrelse.

Vid frågor kontakta:

VD Lotta Stalin +46 705 827 867

Styrelseordförande ordförande Christian Pérez + 46 708 914 210

Nordic Flanges Group i korthet

Nordic Flanges Group är verksamt inom området industrifläns. Nordic Flanges, ett bolag med både produktion och handel av industriflänsar i rostfritt, aluminium samt stål har en stark ställning på den skandinaviska marknaden. Genom aktivt kundarbete och nära samarbete med våra kunder kan vi att offerera och leverera flänslösningar för allt ifrån standardiserade flänsar till kundanpassade specialflänsar.

Nordic Flanges Group ser även goda möjligheter att växa på marknader utanför Skandinavien där vår förmåga att skapa unika lösningar, små serier och korta leveranstider ger oss konkurrensfördelar. Produktionen sker i Örnsköldsvik samt i Kalajoki och Kronoby i Finland

Vårt mål är att genom ett aktivt säljarbete och långsiktigt utvecklingsarbete skapa starka kundrelationer och därmed också värdetillväxt för aktieägarna i Nordic Flanges Group.