Vinovo publicerar årsredovisning för 2013

Vinovo ABs årsredovisning för 2013 finns från och med idag tillgänglig på Vinovos hemsida; www.vinovo.se.

Årsredovisningen finns tillgänglig som ett PDF-dokument för nedladdning och går även att beställa genom info@vinovo.se.

David Malmström, VD Vinovo, +46 730 730 063

Vinovo i korthet

Vinovo är en industrigrupp som kombinerar egen tillverkning med handels- och agenturverksamhet inom utvalda teknikorienterade industrisegment. Vinovos verksamhet är indelad i två affärsområden, ViLink och ViFlow, med intressanta positioner inom sina respektive nischer. Målsättningen är att genom ett aktivt och långsiktigt förändrings- och utvecklingsarbete skapa livskraftiga, växande verksamheter och därmed även skapa värden för Vinovos aktieägare.

Vinovos aktie är noterad på marknadsplatsen Nasdaq OMX First North. Avanza Bank är bolagets certified advisor.

Ytterligare information om Vinovo finns på www.vinovo.se.