ÅRSSTÄMMAN I NSP HOLDING AB FLYTTAS TILL DEN 15 MAJ

Pressmeddelande den 14 april 2014

Årsstämma i Nordic Service Partners Holdings AB kommer att avhållas den 15 maj klockan 12.00 i bolagets lokaler på Ranhammarsvägen 20 B i Bromma.

Valberedningens fullständiga förslag presenteras i samband med kallelsen till årsstämman samt finns tillgängligt på bolagets hemsida.

Informationen är sådan som NSP ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 14 april 2014.

För vidare frågor, kontakta:
Jaan Kaber, styrelsens ordförande, tfn 070 878 78 42

Nordic Service Partners Holding AB (publ) (NSP) grundades 2004 och är idag ett av Sveriges största restaurangföretag med inriktning på snabbservicerestauranger. NSP:s verksamhet omsätter cirka 800 miljoner kronor och omfattar 58 Burger King-restauranger i Sverige och Danmark. NSP är Burger Kings största franchisetagare i Norden samt franchisetagare till KFC (Kentucky Fried Chicken) och TGI Friday's. NSP:s aktie är noterad på NASDAQ OMX Stockholm. För mer information se www.nordicservicepartners.se