Gratis aktiehandel och God jul, önskar Nordnet!

Gratis aktiehandel och God jul, önskar Nordnet! Till Nordnets kunder kommer Tomten först av alla. Varje börsdag i december får alla kunder flera börsklappar i form av aktiehandel utan courtage och andra förmåner. Totalt ca 50 aktier, uppdelade på ca 3 olika aktier per börsdag, finns i Tomtesäcken. - Vi har valt en mix av aktier med sämre och bättre likviditet. Förhoppningen är att Julkalendern ska ge våra kunder ett bra mervärde samt skapa ett ökat intresse och bättra på omsättningen i de aktier med sämre likviditet, säger Klas Danielsson, VD för Nordnet. Årets julkalender är en fortsättning på succe´n från förra året. I många av de aktier som ingick i Julkalendern förra året ökade handeln ibland Nordnets kunder med upp till 300 procent. På www.nordnet.se finns en länk till Julkalendern där man genom att klicka på dagens ruta får reda på vilka dagens aktier är. Här är alla de aktier som gömmer sig bakom luckorna i Nordnets julkalender: Nordnet B, Autoliv, Avesta, SSAB A, SSAB B, Cardo, Kinnevik B, TV 4, Castellum, Finnveden, Esselte, Orc Software, Fagerhult, Bilia A, Seco Tools B, Active B, Drott B, Geveko B, Kalshamns, Haldex, Lindex, Ticket, Ratos B, CellPoint, Graninge, Kipling, Hoist, Capona, Mekonomen, Novestra, Ortivus, Pronyx, Sectra B, Skanditek, Skistar, Thalamus, Strålfors, Tripep, Neonet, SKF B, Bure, Höganäs, SEB A, SHB A, Industrivärden A, Industrivärden C, Syngenta, Custos, Fjällräven och Itab För ytterligare information kontakta Klas Danielsson, koncernchef, 08-506 330 00, 0708-744 574 Nordnet är en Internetmäklare vars kärnverksamhet är värdepappershandel via Internet. Nordnet är resultatet av samgåendet mellan Sveriges tidigare två största Internetmäklare TeleTrade och Nordnet. Nordnet består även av Nordnet Norge ( www.nordnet.no ) , Nordnet Danmark ( www.nordnet.dk )och Eurotrade Securities S.A.i Luxemburg ( www eurotrade.lu ). Nordnet är den största Internetmäklaren i Norden, och en av de absolut största mäklarfirmorna totalt sett i Sverige mätt i antal transaktioner. Nordnet AB (publ) är namnändrat från TeleTrade Financial Services AB (publ). Nordnet-aktien är noterad på Stockholmsbörsens O- lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/03/20011203BIT00290/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/03/20011203BIT00290/bit0001.pdf

Nordnet är en bank för investeringar och sparande, som finns i hela Norden. Nordnet Bank AB, säte: Stockholm, org.nr 516406-0021www.nordnet.se