Inga fasta avgifter och 39 kr i minimicourtage - Sveriges billigaste pensionssparande är Nordnet IPS

Nu börjar pensionsrevolutionen. Idag lanserar Nordnet individuellt pensionssparande till marknadens mest förmånliga villkor. Under nästa år är målsättningen att även lansera mycket förmånliga produkter inom tjänstepension samt kapitalförsäkringar.

Nordnet IPS • Inga fasta årsavgifter • Inga insättningsavgifter • 1,5% i inlåningsränta • 39 kr i minimicourtage på aktiehandel • Över 400 fonder att välja mellan • Fri flytträtt utan kostnad ”Pensionssparande är en långsiktig placeringsform. Avgifternas betydelse blir mycket stor när det handlar om 10-20 år eller mer. Vi vill nu driva utvecklingen inom pensionsområdet med lägre avgifter, bredare placeringsmöjligheter och större flexibilitet”, säger Jessica Gertun chef för kundkommunikation på Nordnet. Kampanj under december: Flytta ditt nuvarande IPS-sparande från annan aktör till Nordnet så bjuder vi på flyttkostnaden upp till 500 kr som den andra aktören tyvärr kanske tar ut. För ytterligare information kontakta: Jessica Gertun, chef kundkommunikation, 08-506 330 30, 0709-697424, jessica.gertun@nordnet.se Klas Danielsson

Nordnet är en bank för investeringar och sparande, som finns i hela Norden. Nordnet Bank AB, säte: Stockholm, org.nr 516406-0021www.nordnet.se