Northlands bolagstämma 2013

Luxemburg, 15 april 2013 – Northland Resources S.A. (TSX: NAU, OSE: NAUR, Frankfurt: NPK, First North/Nasdaq: NAURo – med dotterbolag, “Northland” eller “Bolaget”) kommer att hålla bolagstämma i Luxemburg den 15 maj 2013 klockan 10.00 CET.

Härmed kallar Northland Resources S.A. aktieägare till ordinarie bolagstämma. Stämman kommer att hållas på 7A rue Robert Stümper i Luxembourg, den 15 maj 2013 klockan 10.00 CET.

Agendan återfinns i det engelskspråkiga officiella pressmeddelandet på www.northland.eu

Bolaget meddelar härmed att beslut fastställs genom majoritetsomröstning oavsett antal röster som är närvarande eller som representeras med fullmakt.

Aktieägare som inte har möjlighet att närvara på bolagstämman ombedes uppge datum, signera och returnera fullmakt (tillgänglig på www.sedar.com) i enlighet med de instruktioner som finns beskrivna i fullmakten samt i Management Information Circular. Aktieägare som önskar delta på bolagstämman kan registrera sig på: ir@northland.eu