Flexibel produktionsrapportering - Report Plus

Novotek är stolta att presentera en ny version av sin produkt för process och produktionsrapportering, Report Plus. Denna 3.0 version möjliggör rapportering som är enklare och kraftfullare.

Några av de nya funktionerna är:

• Stöd för Historian 5.5 inkl MultiField taggar
  • Nya beräkningsfunktioner för RawMax, RawMin, Count, FirstRaw och LastRaw (vissa kräver Historian 5.5.)
  • Fler mallar och bättre exempelsystem gör det snabbara ett komma igång och enklare att underhålla
  • Ny option för formulärbaserad inmatning av ex labvärden
  • Support för SQL Server 2012, Server 2012 och Windows 8
  • Prestandaförbättringar
Alla kunder med en giltig prenumeration på support och uppgraderingar kan uppgradera licensen utan kostnad(*).
  (*) Kan påverka avtalspriset

Om ni vill ha mer information eller en presentation, kontakta Novotek på 040-31 69 55 eller info@novotek.se

Taggar: