Produktionsplanera i molnet!

Med ROB-EX i molnet får ni ett mobilt arbetssätt där ni alltid når systemet från där ni befinner er, från valfri enhet. Ert moln blir helt privat och ni kan även köra andra applikationer än ROB-EX i ert moln. All lagring sker i ett datacenter i Sverige. Varje fil sparas fyra gånger för maximal redundans.
Resultatet är en modern och kostnadseffektiv arbetsmiljö där ni slipper oförutsedda kostnader och istället får en fast månadskostnad som inkluderar uppdateringar och support. Ni får dessutom möjlighet att skala upp eller ned antalet användare i takt med att era behov i verksamheten ändras.

Läs mer på vår hemsida eller ladda ner det bifogade databladet.

Taggar: