Nuevolution AB (publ) informerar om offentliggörande av rapport samt telefonkonferens för perioden oktober-december 2017

Stockholm, 5 februari 2018 – Nuevolution AB (publ) (NUE.ST) offentliggör idag att bolaget kommer att presentera delårsrapporten för tremånadersperioden oktober-december 2017 torsdagen den 8 februari 2018, kl. 18.00 CET.

Den 9 februari kl. 14.00 CET kommer bolagets verkställande ledning att hålla en webbsänd telefonkonferens med en presentation av resultatet samt en uppdatering av forskningsprogrammen och partnerskapsaktiviteter. Deltagande i telefonkonferensen görs enligt följande:

LIVE-deltagande fredag 9 februari 2018 kl. 14.00 CET

Telefonnummer:

SE: +46 85 661 9353

DK: +45 3544 5575

UK: +44 20 3008 9806

US: +1 855 8315 944

Den webbsända telefonkonferensen finns tillgänglig på www.nuevolution.com under investerardelen och på www.financialhearings.com

INSPELNING av webbsändningen

En inspelad version av den webbsända telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig på Nuevolutions hemsida www.nuevolution.com under investerardelen och på www.financialhearings.com

Informationen lämnades, genom ovanstående kontakt­personers försorg, för offentliggörande måndag den 5 februari 2018 kl. 16:30 (CET).

Nuevolution AB (publ) är listat på Nasdaq First North Premier i Stockholm (ticker: NUE). Redeye AB är bolagets Certified Adviser. Mer information om Nuevolution finns på www.nuevolution.com.