Inbjudan till Investerarpresentation

Stockholm den 2 maj 2017

Odd Molly vill härmed bjuda in till ett investerarmöte där Anna Attemark, vd, och Johanna Palm, CFO, kommer att presentera kvartalsrapporten för det första kvartalet 2017 samt ge möjlighet att ställa frågor. Kvartalsrapporten för första kvartalet 2017 publiceras torsdagen den 11 maj kl. 08:00.

Datum för presentation: 11 maj 2017 kl. 10:00

Plats: Odd Mollys Showroom på Karlavägen 73, Stockholm

Anmälan görs till Jacob Neckmar på jacob.neckmar@oddmolly.com eller 08-522 28 522 senast den 9 maj 2017.

Varmt välkomna!

Om Odd Molly

Odd Molly är ett svenskt bolag som designar, marknadsför och säljer mode med ett tydligt stilkoncept. Bolagets produkter säljs främst via externa agenter till återförsäljare i ett trettiotal länder runt om i världen, vilket möjliggör expansion med begränsat kapitalbehov. Odd Molly ansvarar själva för försäljningen till externa återförsäljare på den skandinaviska marknaden och driver även 15 egna fysiska butiker och en egen webbshop. Odd Mollys aktie handlas sedan den 21 juni 2010 på Nasdaq Stockholm.

Växel: +46 8 522 28 500