Inbjudan till investerarpresentation

Stockholm den 14 augusti 2018

Odd Molly vill härmed bjuda in till ett investerarmöte där Jennie Högstedt Björk, VD, och Johanna Palm, CFO, kommer att presentera delårsrapport Q2 2018 samt ge möjlighet att ställa frågor. Delårsrapport Q2 2018 publiceras torsdagen den 16 augusti kl. 08:00.

Datum för presentation: 16 augusti 2018 kl. 11:00

Plats: Odd Mollys huvudkontor på Kornhamnstorg 6, Stockholm

Anmälan görs till Jacob Neckmar på jacob.neckmar@oddmolly.com eller 08-522 28 522 senast den 15 augusti 2018.

Varmt välkomna!

Om Odd Molly
Odd Molly är ett svenskt bolag som designar, marknadsför och säljer mode med ett tydligt stilkoncept. Bolagets produkter säljs via egna kanaler samt via egna säljare och externa agenter till återförsäljare. En ökande andel av försäljningen kommer från Odd Mollys egna kanaler, främst från bolagets webbshop, som når drygt 40 länder. Bolaget har även 18 egna fysiska butiker samt butiker som drivs av partners på utvalda marknader. Odd Mollys aktie handlas på Nasdaq Stockholm, small cap. Läs mer på corporate.oddmolly.com.