Offentliga Hus årsredovisning för 2017 är nu publicerad

Offentliga Hus årsredovisning för 2017 finns från och med idag tillgänglig på bolagets hemsida, https://offentligahus.se/finansiella-rapporter/. Rapporten publiceras på svenska.

Årsredovisningen för 2017 publiceras endast i digital version. Personer som önskar ta del av ett tryckt exemplar är välkomna att kontakta Offentliga Hus enligt nedan.

lars.holm@offentligahus.se

Offentliga Hus äger, förvaltar och utvecklar samhällsfastigheter med det allmänna som fortsatt hyresgäst. Sedan 2011 avlastar vi kommuner och landsting i rollen som fastighetsägare så att de fullt ut kan fokusera på sin huvuduppgift – att leverera en välfärd i världsklass. Idag äger vi 82 fastigheter på 36 svenska orter, till ett totalt värde av 2,3 miljarder kronor.