Olsson & Co öppnar nytt kontor i Karlstad – närheten till kunder och kärleken avgjorde

Report this content

Olsson & Co, som har ett heltäckande utbud av expomaterial, trycksaker, profilkläder och produktmedia, fortsätter att expandera med kontor i Karlstad. Många stora kunder finns i trakten och när en anställd ville flytta till Karlstad för att komma närmare kärleken var beslutet enkelt.

– Det är lite komiskt faktiskt, alla våra kontor är öppnade av personer hos oss som har flyttat för att komma närmare kärleken. Att det sammanfaller med var våra kunder finns kanske är en slump. Oavsett är det fantastiskt roligt att vi nu har fem kontor, fyra i Sverige och ett i Norge. För oss har det alltid varit viktigt att växa med rätt människor. Det är människorna som är grunden i Olsson & Co och genom att flytta ut befintlig personal säkerställer vi ”Olsson-andan” i vår expansion, säger Tomas Olsson, vd på Olsson & Co.

Kontorsansvarig på det nya kontoret i Karlstad blir Therése Weidfeldt som har arbetat på Olsson & Co i ett år. Under en
tid har även ekonomiansvarig Åsa Frölander
arbetat från Karlstad och de två kommer nu att bli de första på det nya kontoret.

– Det ska verkligen bli jättespännande att få öppna ett nytt kontor för Olsson & Co. Här kommer mina tidigare erfarenheter från att ha drivit egna företag väl till pass i kombination med mitt arbete att hjälpa andra företag att marknadsföra sig. Olsson & Co är ett fantastiskt företag och när jag började här för ett år sedan kändes det som jag hade hittat hem. Att jag nu får chansen att utvecklas professionellt och samtidigt kan satsa på privatlivet gör att detta är en drömarbetsplats för mig, säger Therése Weidfeldt.

För mer information kontakta:
Tomas Olsson, vd Olsson & Co, tfn +46 (0)708 676 200

Bilder för fri publicering, Anders Ekhammar, tfn +46 (0)31 701 33 37
www.olssonoco.se

Med energi, engagemang och glädje samordnar Olsson & Co effektivt all företagsprofilering med fokus på trycksaker, produktmedia och profilkläder. Som profilbyrå arbetar Olsson & Co med att stärka sina kunders varumärken med
 produkter och tjänster av hög kvalitet. Idag har bolaget kontor i Göteborg, Linköping, Stockholm och Oslo. Olsson & Co startade sin verksamhet 2007 och sysselsätter idag 18 personer, och har en omsättning på 60 miljoner kronor (2013).

Taggar: