OMHEX Nomineringskommitté

OMHEX Nomineringskommitté Vid ordinarie bolagsstämma den 19 mars 2003 anmälde ordföranden att han i samråd med bolagets största ägare skulle utse en nomineringskommitté inför den ordinarie bolagsstämman 2004. Följande medlemmar av denna kommitté har utsetts: Eva Halvarsson, departementsråd Näringsdepartmentet Olli-Pekka Kallasvuo, Executive Vice President & CFO Nokia Tom Ruud, Head of Corporate and Institutional Banking Nordea Olof Stenhammar, ordförande OMHEX AB (sammankallande) Marcus Wallenberg, VD Investor AB Aktieägare som önskar komma i kontakt med nomineringskommittén kan göra detta via mail (nominationcommittee@omhex.com), brev (OMHEX, 105 78 Stockholm) eller telefon (08-405 60 00, Gerd Linnarsson). För mer information eller kommentarer, vänligen kontakta: Olof Stenhammar, styrelseordförande 08 405 66 42 Anna Eriksson, informationschef 08 405 66 12 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/21/20031121BIT00110/wkr0001.pdf