Getupdated har fått förtroende av Clarion Hotels att producera webb för nytt restaurangkoncept

Getupdated Internet Marketing ingår nytt samarbete med hotellkedjan Clarion Hotels och har därmed fått i uppdrag att ta fram 18 st nya webbplatser för deras nya restaurangsatsning med stjärnkocken Marcus Samuelsson.

”Vi är väldigt glada och stolta över att ha fått förnyat förtroende av Clarion Hotels. Det är ett stort och mycket spännande uppdrag att producera webb för detta nya restaurangkoncept. Det är ett projekt där all vår samlade kunskap och erfarenhet kommer Clarion till godo” säger Fredrik Elnéus, Produktchef på Getupdated.

Clarion Hotels har tidigare anlitat Getupdated i syfte att producera deras webbplatser för hotellen och har nu valt att fortsätta använda Getupdateds egenutvecklade publiceringsverktyg SEOCMS för de nya sidorna. SEOCMS är ett kraftfullt, flexibelt och användarvänligt publiceringsverktyg för optimal sökmotorvänlighet.

Vi valde Getupdated eftersom vi har god erfarenhet sedan tidigare samt att de känner väl till vårt varumärke. Även att Getupdated erbjuder en designgaranti som betyder att de arbetar med layout och design tills vi är helt nöjda. Det är oerhört viktigt nu när vi skapar ett helt nytt restaurangkoncept där webben kommer bli en av våra viktigaste kommunikationskanaler att den kan förmedla den rätta känslan som vi vill skapa på våra restauranger ute på alla Clarion Hotels i Sverige och Norge” säger Jessica Castegren, Marknadschef på Clarion Hotels.

Fredrik Elnéus, Produktchef Getupdated Internet Marketing AB
08-410 96 100 / 070-88 10 194
fredrik.elneus@getupdated.com

Detta är Getupdated Internet Marketing

Getupdated är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom internetmarknadsföring. Getupdated har ett komplett utbud av tjänster: sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring och webbanalys. Getupdatedkoncernen har omkring 140 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland och Italien. Moderbolaget Getupdated Internet Marketing AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna http://se.getupdated.com/.