Getupdated rekryterar konkurrenten Jajjas tidigare VD och försäljningschef Tommy Ståhl.

Getupdated stärker nu sin verksamhet med rekrytering av Jajjas före detta VD Tommy Ståhl. Tommy går in i bolaget som försäljningschef för Getupdated Sverige.

”Tommy kommer in i företaget då vi står inför en internationell expansion. Tommy har en lång och gedigen bakgrund och erfarenhet av försäljning. Hans kunskap och förmåga att framgångsrikt leda olika säljorganisationer är väl känd och Tommy kommer att bygga upp en stark och ledande säljkår i bolaget” säger Urban Johansson, koncernchef för Getupdated.

Tommy arbetade på Jajja under de mest framgångsrika åren från 2007 fram till 2011, först som försäljningschef och sedermera som VD under drygt två år.

Detta är Getupdated Internet Marketing

Getupdated är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom internetmarknadsföring. Getupdated har ett komplett utbud av tjänster: sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring och webbanalys. Getupdatedkoncernen har omkring 130 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland och Italien. Moderbolaget Getupdated Internet Marketing AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bankaktiebolag som certified adviser. För mer information besök gärna http://se.getupdated.com/.

Om oss

Online Group är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom hosting och molntjänster. Koncernen erbjuder ett komplett utbud av tjänster omfattande domännamnsregistreringar, webbhosting, vps, co-lo, dedikerade servrar, nyhetsbrev, ip-nummer, seohosting, managerade IT-tjänster inom molnet, IT-infrastruktur mm. Online Group ska erbjuda små och medelstora företag enkla helhetslösningar för att synas och verka effektivt online. Koncernen har idag ca 75 anställda. Online Group - Online. Made easy

Citat

Urban Johansson, VD