Oniva Online Group Europe AB - Bolagsstämmokommuniké

Vid extra bolagsstämma idag i Oniva Online Group Europe AB (publ) godkändes styrelsens beslut om riktad nyemission respektive nyemission med företrädesrätt för aktieägarna, vilka beslut fattats villkorade av bolagsstämmans godkännande. Beträffande detaljer om beslutens innehåll, tidplan m.m. hänvisas till tidigare offentliggjorda uppgifter. Vid bolagsstämman valdes även Lars Andersson till ytterligare styrelseledamot i bolaget.

Urban Johansson, VD och koncernchef för Online Group AB

urban.johansson@onlinegroup.com

Online Group är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom Onlinemarknadsföring och hosting. Online Group har ett komplett utbud av tjänster: sökmotoroptimeringsökordsannonseringsociala medierwebbpubliceringmedieplaneringaffiliatemarknadsföring, webbhotell, domännamn och webbanalys. Online Groupkoncernen har omkring 165 anställda i Sverige, Storbritannien, Frankrike, Irland, Italien, Tyskland och USA. Moderbolaget Oniva Online Group Europe AB är noterat på NASDAQ OMX First North med Remium som certified adviser. För mer information besök gärna http://www.onlinegroup.com

Om oss