OnivaOnline Group Europe ABs (publ) årsredovisning för 2017 offentliggjord

Oniva Online Groups årsredovisning för 2017 har idag publicerats på bolagets hemsida där den kan laddas ner som pdf-version. Besök onlinegroup.com. (https://www.onlinegroup.com)

Stockholm den 27 april 2018

Oniva Online Group Europe AB (publ)

Göran Gylesjö, VD

Mail: goran.gylesjo@onlinegroup.com

Online Group är en internationell leverantör av innovativa tjänster inom hosting och molntjänster. Koncernen erbjuder ett komplett utbud av tjänster omfattande domännamnsregistreringar, webbhosting, vps, co-lo, dedikerade servrar, nyhetsbrev, ip-nummer, seohosting, managerade IT-tjänster inom molnet, IT-infrastruktur mm.  Online Group ska erbjuda små och medelstora företag enkla helhetslösningar för att synas och verka effektivt online. Koncernen har idag ca 70 anställda. Online Group - Online. Made easy.

Oniva Online Groups aktie är listad på Nasdaq First North Stockholm med kortnamnet ONG. Certified Adviser är Mangold Fondkommission AB (08-503 01 550).

www.onlinegroup.com

Denna information är sådan information som Oniva Online Group Europe AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom Göran Gylesjös försorg, för offentliggörande den 27 april 2018 kl. 16.00 CET.