Inbjudan till företagspresentation i Stockholm den 21:a Mars

Med anledning av Remiums och Introduces lunchpresentation av Orasolv den 21 mars 2016 bjuder Orasolv härmed in aktieägare och övriga intresserade. Presentationen äger rum kl 12:00 i Remiums lokaler på Kungsgatan 12-14 Stockholm. Vi kommer att presentera såväl vad vi gör för att öka intäkter och lönsamhet i våra befintliga kliniker som vår fortsatta förvärvsstrategi.

I samband med presentationen kommer en lättare lunch att serveras. Anmälan till lunchpresentationen görs på event@remium.com

Fri tandhygienistbehandling för våra aktieägare

Samtliga vid årsskiftet direktregistrerade aktieägare har i början av mars erhållit en värdecheck för en fri tandhygienist behandling på någon av Orsolvs kliniker, och vi välkomnar såväl nya som gamla patienter att boka en tid hos oss.

Orasolv uppmärksammas i Investerarbrevet.se

Den 1 mars 2016 uppmärksammades Orasolv i Investerarbrevet.se, en publikation som riktar sig till investerare i allmänhet och Privata Affärers läsare i synnerhet. Artikeln speglade väl Orasolvs vision och strategi för att bli en av de ledande tandvårdskedjorna i Sverige.

För mer information, vänligen kontakta:

Maria Johansson
VD Orasolv AB
Tel: 070 – 215 90 05

Oralsolvs affärsidé är att förvärva och utveckla företag inom tandvården. Orasolv AB är noterat på Aktietorget.