Fortnox ny applikationspartner till Orderstyrning.se

Report this content

Fortnox, ledande i Sverige på webbaserad bokföring och fakturering, är nu en del av det erbjudande Orderstyrning.se ger sina kunder.

Pressmeddelande 4 maj 2017

Fortnox som levererar webbaserade affärssystem för mindre företag, redovisningsbyråer och organisationer, har blivit applikationspartner till Orderstyrning.se och tillsammans har de integrerat sina tjänster. Det underlättar för svenska hantverksföretag som vill förenkla sin administration med hjälp av molnbaserade lösningar.

”Vi tycker det är jätteroligt att orderstyrning har byggt en integration mot Fortnox. Integrationen bidrar till att effektivisera administrationen för företag inom byggbranschen. Vi välkomnar Orderstyrning.se som integrationspartner till Fortnox”, säger Eric Damberg, marknadsansvarig Integration, Fortnox.

Orderstyrning.se erbjuder en flexibel digital tjänst som underlättar livet för hantverkare genom att bygga hela administrationen på molntjänster som ersätter allt pappersarbete. Tjänsterna innefattar bland annat bokföring, fakturering, lönekörningar, tidsredovisning, offert och order – allt från offert till faktura.

”Hela affärsidén bakom Orderstyrning är att hjälpa hantverksföretag att sköta sin administration digitalt, på ett enkelt och flexibelt sätt, så de kan ägna all tid åt sin affärsverksamhet. Med Fortnox har vi stärkt det erbjudandet”, säger Carsten Rasmussen, VD på Orderstyrning.se

Mathilde Purup

Tel.  +45 7196 5199

Mail : mp@ordrestyring.dk

Om Orderstyrning.se

Orderstyrning.se är den moderna lösningen för tidsrapportering och ärendehantering för hantverkare. Vi erbjuder ett komplett paket som ger full överblick över verksamheten. Orderstyrning.se är en helt webbaserad lösning som gör det möjligt att säkerställa kvalitet, registrera tids- och materialåtgång, jämföra priser mellan grossister samt integrera med ERP-system. Allt kan ordnas direkt via en mobil enhet. Ordrestyring.dk grundades i Danmark 2011, där 30 anställda betjänar fler än 6000 hantverkare. Baserat på de snabba framgångarna i Danmark lanserades tjänsten i Sverige 2016 under namnet Orderstyrning.se. Läs mer på www.orderstyrning.se

Taggar:

Citat

Eric Damberg, marknadsansvarig Integration, Fortnox.