Orexos kapitalmarknadsdag 3 maj 2012

”Save the date”

Orexo arrangerar en kapitalmarknadsdag torsdagen den 3 maj 2012. Eventet, som riktar sig framför allt till analytiker, investerare och media, startar kl 14.00 och hålls i bolagets lokaler på Virdings allé 32 A i Uppsala.

Detaljerat program kommer att publiceras närmare eventet på www.orexo.se, där även anmälan kan göras. Begränsat antal platser.

Välkomna!

För ytterligare information, kontakta:
Beata Augenblick, Investor Relations
E-mail: beata.augenblick@orexo.com

Orexo utvecklar och marknadsför läkemedel som bygger på egna formuleringsteknologier som används för kända substanser. Företagets största produkt är smärtläkemedlet Abstral® för behandling av genombrottssmärta hos cancerpatienter. Orexo är noterat på Stockholmsbörsen och de största ägarna är danska Novo A/S och svenska HealthCap. Mer information finns på www.orexo.se.

Notera:
Informationen är sådan som Orexo AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om handel med finansiella instrument och/eller lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 27 mars 2012 kl 10.00.