Oriflame Cosmetics bokslutskommuniké 2010 presenteras vid telefonkonferens onsdagen den 16 februari

Offentliggörande
Oriflame Cosmetics kommer att offentliggöra sin bokslutskommuniké 2010 onsdagen den 16 februari 2011 klockan 07.15.

Telefonkonferens
Bolaget kommer även att hålla en telefonkonferens onsdagen den 16 februari klockan 09.30.

Telefonnummer:
Sverige: +46 8 506 269 00
Storbritannien: +44 (0)207 750 9905
USA: +1 703 621 91 32
Luxemburg: +352 273 021 94
Schweiz: +41 (0)445 804 411

Kod: 511687#

Det finns också möjlighet att lyssna direkt på telefonkonferensen via länk på www.oriflame.com eller genom att klicka på: Websändning .

Värdar: Magnus Brännström, VD och koncernchef, och Gabriel Bennet, finansdirektör.

Patrik Linzenbold, Oriflame Investor Relations,
Maria Mattsson, Zoom Vision, +46 70 438 88 53