Oriflame Cosmetics delårsrapport för första kvartalet 2012 presenteras vid telefonkonferens fredagen den 27 april

Offentliggörande
Oriflame Cosmetics kommer att offentliggöra sin delårsrapport för första kvartalet 2012 fredagen den 27 april klockan 07.15.

Telefonkonferens
Bolaget kommer även att hålla en telefonkonferens fredagen den 27 april klockan 09.30.

Telefonnummer:
Sverige: +46 (0)8 506 269 00
Luxemburg: +352 208 806 03
Schweiz: +41 (0)445 804 411
Storbritannien: +44 (0)207 750 9905
USA: +1 631 886 53 78

Kod: 908890#

Det finns också möjlighet att lyssna direkt på telefonkonferensen via länk på www.oriflame.com eller genom att klicka på http://storm.zoomvisionmamato.com/player/oriflame/objects/13kvsbn0/

Värdar: Magnus Brännström, VD och koncernchef, och Gabriel Bennet, finansdirektör.

Johanna Palm, Sr. Manager Oriflame IR, +46 76 542 26 72
Maria Mattsson, Zoom Vision, +46 73 449 74 16